Godziny operacji: od poniedziałku do piątku, w godzinach 09.00 – 16:00, a także w sobotę 09:00 – 14:00

Orders - Returns

Procedura Dokonania Zakupu

Po wybraniu produktów i dodaniu ich do koszyka oraz wypełnieniu formularza zamówienia podając informacje odnośnie wysyłki, klikamy na pole „KUP” co powoduje, że zamówienie zostanie ukończone i wysłane do nas. W tym samym czasie powinieneś dostać wiadomość e-mail (na podany wcześniej adres) potwierdzającą dokonanie zamówienia (w momencie, gdy wiadomość nie zostanie dostarczona, prosimy o sprawdzenie poprawności podanego adresu e-mail w formularzu zamówienia lub upewnienie się, czy wiadomość ta nie została przesłana do folderu spam). Proces wysłania produktów rozpocznie się: a) w przypadku dokonania zapłaty kartą kredytową w momencie pomyślnego dokonania przelewu, b) w przypadku dokonania przelewu bankowego w momencie otrzymania dowodu wpłaty lub wpłynięcia pieniędzy na nasze konto, c) w przypadku wysyłki za pobraniem w momencie prawidłowej rejestracji zamówienia i potwierdzeniu danych osobowych drogą telefoniczną.

Ważna Uwaga: Wszystkie ceny dywanów na naszej stronie podane są w euro. Ceny dywanów w innych walutach są wyliczane na podstawie obecnego kursu wymiany walut przeliczonego z euro, dlatego też mogą się nieznacznie zmieniać z dnia na dzień.

Anulowanie Zamówienia

Jeśli zechcesz anulować swoje zamówienie, to prosimy o natychmiastowe wysłanie wiadomości e-mail na adres info@carpetu2.com z odpowiednim żądaniem. Jeśli zamówienie zostało zrealizowane i dostarczone do firmy transportowej, to nie ma możliwości jego anulowania.

W przypadku, gdy dywany zostaną zwrócone, ponieważ odmówiono ich otrzymania lub z powodu niedostępności, zostanie obciążony kwotą w wysokości 50 euro.

Możliwość Zwrotu

Nasza firma dokłada wszelkich starań, aby wszelkie cechy szczególne produktu były przedstawione z wielką dokładnością dzięki dołączonym zdjęciom oraz szczegółowym opisom. Ponadto, do wszystkich naszych produktów dołączane są certyfikaty gwarancji autentyczności. Jeśli jednak z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony w naszym sklepie internetowym produkt, masz prawo do dokonania zwrotu stosując następującą procedurę:

  1. W ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 0030 2310 481489 lub drogą e-mailową na adres info@carpetu2.com, powiadamiając nas o chęci dokonania zwrotu oraz podania przyczyny.

  2. Ζapakuj dywan lub dywany w sposób podobny do początkowego opakowania zastanego przy odbiorze i nadaj przez dowolną firmę transportową, pokrywając jednocześnie koszty przesyłki. Oczywiście, w razie zaistniałej potrzeby, możemy pomóc w organizacji zwrotu przesyłki, korzystając z usług jednej z firm kurierskich, z jakimi współpracujemy. Koszty przesyłki w takim przypadku zależą od wagi dywanu.

  3. Wartość nowego dywanu przy każdej zmianie powinna być równa lub większa niż stopa zwrotu

  4. W momencie, gdy dywan dotrze do nas, a jego stan nie uległ zmianie, dokonujemy zwrotu pieniędzy o wartości 100% ceny, w wybrany przez ciebie sposób (przelew bankowy, zwrot na konto karty kredytowej, PayPal) w ciągu 20 dni roboczych. W przypadku zwrotu dokonywanego z państwa spoza UE będą pobierane opłaty celne, jeśli takowe istnieją.

Opóźnienie Przesyłki

Przewóz oraz dostarczenie przesyłki mogą ewentualnie ulec opóźnieniu w przypadku ekstremalnych warunków pogodowych, strajków lub innych, niezależnych od nas przyczyn. Również może zaistnieć opóźnienie wysyłki, jeśli będziemy musieli się skontaktować z kupującym drogą telefoniczną lub e-mailową, jednak owa komunikacja będzie niemożliwa (np. gdy podane informacje okażą się błędne lub nieprawidłowo wypełnione).