Wszystkie dywany są fotografowane przez profesjonalnych fotografów w neutralnych warunkach, co sprawia, że kolory dywanów reprezentowane na ekranie odzwierciedlają te, które można zobaczyć z bliska.
Wszystkie dywany dostępne w sklepie internetowym CarpetU2 są badane i certyfikowane pod kątem autentyczności przez ekspertów, doświadczonych rzeczoznawców dywanów. Dlatego też nasza firma wystawia dla każdego dywanu oddzielnie pisemną gwarancję która określa: a) nazwę, b) pochodzenie, c) wymiary, d) ilość pęczków oraz e) materiały, z których utkano dywan.
Ponadto świadectwo to zawiera informacje wyjaśniające w sprawie pochodzenia i tkania dywanów, ewentualnych wad oraz wskazówki odnośnie ich czyszczenia i pielęgnacji.
Można znaleźć odpowiedni dywan w jeden z trzech sposobów, lub dzięki ich kombinacji:
Na stronie każdego dywanu, poniżej okienka Dodaj do Koszyka, jest opcja Dodaj do Ulubionych. Moje Ulubione to strona naszego serwisiu, gdzie możesz zapisać i przechowywać dywany, które ci się podobają lub interesują, na okres jaki tylko sobie życzysz. W ten sposób, podczas następnej wizyty na naszej stronie internetowej, będziesz mógł je odnaleźć szybko i łatwo, klikając na okienko "Moje Ulubione", znajdujące się w prawym górnym rogu naszej strony.
Jeśli zostałeś już użytkownikiem CarpetU2, to możesz zobaczyć listę swoich ulubionych z dowolnego komputera.
Dywany, które dodałeś już do Ulubionych, nie podlegają automatycznej rezerwacji i mogą być w każdej chwili sprzedane.
Wybierz dywan, które ci się podoba a następnie kliknij przycisk "Dodaj do koszyka" (dywan pozostanie zachowany w koszyku przez najbliższe 120' ). Aby złożyć zamówienie kliknij przycisk "Przejdź do płatności". W celu realizacji zamówienia będziesz musiał:
Jeśli któryś dywan został sprzedany, to pojawia się słowo napisane czerwonymi literami " SPRZEDANY" i nie można go dodać do koszyka.
Słowo "ZAREZERWOWANY" wskazuje na to, że dywan został zakupiony przez klienta, ale płatność nie została jeszcze zrealizowana. Jeżeli płatność zostanie zrealizowana, to napis przy dywanie automatycznie zmieni się na "SPRZEDANY".
Słowo "ZAREZERWOWANY. Spróbuj ponownie za kilka godzin "pojawi się obok dywanu, który zostanie dodany do koszyka, jednak klient nie przejdzie do złożenia zamówienia lub zakupu. Jeśli użytkownik nie złoży zamówienia w ciągu dwóch godzin, dywan automatycznie staje się dostępny dla innych.
Po realizacji zamówienia otrzymasz automatyczne potwierdzenie dokonania zamówienia.
Jeśli zamówienie zostało zakończone pomyślnie, ale nie dostałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem, sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą, czy wiadomość nie została przekierunkowana do folderu spam lub czy adres e-mail podany w formularzu zamówienia jest niepoprawny. W przeciwnym razie skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem 0030 2310481489 lub drogą elektroniczną na adres info@carpetu2.com.
W celu anulowania lub zmiany swojego zamówienia, prosimy o natychmiastowe wysłanie wiadomości e-mail na adres info@carpetu2.com z odpowiednim żądaniem. Jeśli zamówienie zostało zrealizowane i dostarczone do firmy transportowej, to nie ma możliwości jego anulowania.
Oczywiście możesz skontaktować się z nami telefonicznie w celu złożenia zamówienia. W takim przypadku można dokonać płatności za zamówienie przelewem bankowym lub gotówką przy odbiorze. Ze względów bezpieczeństwa nie jest możliwa płatność kartą kredytową w momencie dokonywania zamówienia przez telefon.
Płatności można dokonać na jeden z trzech (3) sposobów:
Cena ostateczna pojawi się automatycznie w momencie, gdy wybierzesz przelew bankowy jako opcję zapłaty.
W cenie każdej podanej pozycji wliczony jest podatek VAT, przewidziany przez ustawodawstwo greckie.
Wysyłki na terenie Polski i innych krajów europejskich są bezpłatne.
Jeżeli chodzi o wysyłki poza Europę prosimy o kontakt z nami w celu uzyskania dokładnych informacji odnośnie kosztów transportu.
Szacowany czas wysyłki do Polski oraz krajów europejskich to od 3 do 6 dni roboczych.
W każdym przypadku, po każdym dokonanym zakupie, skontaktujemy się z tobą i poinformujemy o dokładnym czasie potrzebnym do realizacji zamówienia.
Gdy tylko twoje zamówienie zostanie dostarczone do firmy transportowej otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją, że twoja przesyłka została wysłana i numerem paczki, dzięki któremu będziesz mógł obserwować postęp swojej przesyłki i sprawdzić w jaki dzień zostanie dostarczona. Aby zobaczyć w jakiej fazie znajduje się twoje zamówienie kliknij tutaj (dla TNT) lub tutaj (dla UPS).
Firma przewozowa będzie próbowała dostarczyć przesyłkę trzy razy. Jeżeli jej pracownicy nie będą mogli cię znaleźć, skontaktują się z tobą telefonicznie w celu ustalenia innego dnia dostawy. Jeżeli dzień dostawy ci nie odpowiada, możesz również skontaktować się z nami lub z firmą transportową w celu ustalenia innego dnia dostawy.
Zawsze pakujemy nasze dywany ze szczególną uwagą i starannością, aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu. Do tej pory nie doszło do uszkodzenia przesyłki u żadnego z naszych klientów.
Jednakże, jeżeli szkoda powstała w trakcie przewozu, należy powiadomić nas niezwłocznie dzwoniąc pod numer 0030 2310481489 lub wysyłając e-mail na info@carpetu2.com.
Tak, możesz go zwrócić w przeciągu 14 dni od momentu złożenia zamówienia. W tym przypadku będziesz musiał ponieść koszty zwrotu przesyłki.
W ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 0030 2310 481489 lub faksem na nr 0030 2310 302 600 lub drogą e-mailową na adres info@carpetu2.com, powiadamiając nas o chęci dokonania zwrotu. Zapakuj dywan lub dywany w sposób podobny do początkowego opakowania zastanego przy odbiorze i nadaj przez dowolną firmę transportową, pokrywając jednocześnie koszty przesyłki. Oczywiście, w razie takiej potrzeby, możemy pomóc w organizacji zwrotu przesyłki korzystając z usług jednej z firm kurierskich, z jakimi współpracujemy. Koszty przesyłki w takim przypadku zależą od wagi dywanu. Cena przesyłki za jeden przeciętny dywan kosztuje około 60 euro.
W momencie, gdy dywan dotrze do nas, a jego stan nie uległ zmianie, dokonujemy zwrotu pieniędzy o wartości 100% ceny, dokonując przelewu bankowego lub dzięki PayPal w ciągu 20 dni roboczych.
Najpierw przewracamy dywan na lewą stronę i depczemy go stopami tak, aby kurz wydostał się z głębi włosia. Nigdy nie trzepiemy trzepaczką dywanów ręcznie robionych, gdyż istnieje prawdopodobieństwo rozerwania pęczków lub wątku, a nawet osnowy, na której są wiązane pęczki. Kolejnie przewracamy dywan na właściwą stronę i odkurzamy. Nie ugniatamy ani nie skręcamy za mocno włosia. Zawsze odkurzamy zgodnie z kierunkiem włosia, nigdy pod włos.
Wynosimy ręcznie robiony dywan na balkon lub na taras, rozkładamy lewą stroną do góry i zostawiamy na słońcu przez godzinę. W ten właśnie sposób pozbywamy się wilgoci oraz kurzu, który zgromadził się u nasady włosia. Odkurzamy dywan tak, jak jest opisane powyżej.
Używamy detergentu do prania materiałów wełnianych lub jeszcze lepiej szamponu do włosów rozpuszczonego w letniej wodzie. Rozprowadzamy dokładnie detergent w misce, aż do wytworzenia piany. Dobrze wyciśniętą gąbką, wcześniej zamoczoną w tym roztworze, czyścimy kolejne części dywanu, zawsze zgodnie z kierunkiem ułożenia włosia. Po tej czynności kolory powinny nabrać swojego dawnego blasku.
Ręcznie robiony dywan dobrej jakości wykonany jest z naturalnych włókien, dlatego też powinien być odpowiednio wietrzony.
Dywany zwija się zgodnie z kierunkiem ułożenia włosia i owija w bawełnianą lub lnianą tkaninę (np. prześcieradło) i przechowuje się w suchych pomieszczeniach.
Środki przeciwko molom umieszcza się w schowku, nie w samym dywanie.