Po wybraniu produktów i dodaniu ich do koszyka oraz wypełnieniu formularza zamówienia podając informacje odnośnie wysyłki, klikamy na pole „KUP” co powoduje, że zamówienie zostanie ukończone i wysłane do nas. W tym samym czasie powinieneś dostać wiadomość e-mail (na podany wcześniej adres) potwierdzającą dokonanie zamówienia (w momencie, gdy wiadomość nie zostanie dostarczona, prosimy o sprawdzenie poprawności podanego adresu e-mail w formularzu zamówienia lub upewnienie się, czy wiadomość ta nie została przesłana do folderu spam). Proces wysłania produktów rozpocznie się: a) w przypadku dokonania zapłaty kartą kredytową w momencie pomyślnego dokonania przelewu, b) w przypadku dokonania przelewu bankowego w momencie otrzymania dowodu wpłaty lub wpłynięcia pieniędzy na nasze konto, c) w przypadku wysyłki za pobraniem w momencie prawidłowej rejestracji zamówienia i potwierdzeniu danych osobowych drogą telefoniczną.
Ważna Uwaga: Wszystkie ceny dywanów na naszej stronie podane są w euro. Ceny dywanów w innych walutach są wyliczane na podstawie obecnego kursu wymiany walut przeliczonego z euro, dlatego też mogą się nieznacznie zmieniać z dnia na dzień.
Jeśli zechcesz anulować swoje zamówienie, to prosimy o natychmiastowe wysłanie wiadomości e-mail na adres info@carpetu2.com z odpowiednim żądaniem. Jeśli zamówienie zostało zrealizowane i dostarczone do firmy transportowej, to nie ma możliwości jego anulowania.
W przypadku, gdy dywany zostaną zwrócone, ponieważ odmówiono ich otrzymania lub z powodu niedostępności, zostanie obciążony kwotą w wysokości 50 euro.
Nasza firma dokłada wszelkich starań, aby wszelkie cechy szczególne produktu były przedstawione z wielką dokładnością dzięki dołączonym zdjęciom oraz szczegółowym opisom. Ponadto, do wszystkich naszych produktów dołączane są certyfikaty gwarancji autentyczności. Jeśli jednak z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony w naszym sklepie internetowym produkt, masz prawo do dokonania zwrotu stosując następującą procedurę:
Przewóz oraz dostarczenie przesyłki mogą ewentualnie ulec opóźnieniu w przypadku ekstremalnych warunków pogodowych, strajków lub innych, niezależnych od nas przyczyn. Również może zaistnieć opóźnienie wysyłki, jeśli będziemy musieli się skontaktować z kupującym drogą telefoniczną lub e-mailową, jednak owa komunikacja będzie niemożliwa (np. gdy podane informacje okażą się błędne lub nieprawidłowo wypełnione).